Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


teisipäev, mai 16, 2006

Valimisreklaam

Ole hea, kui mahti saad, anna minu eest ja enda eest ka hääl Soomele. Eurovisioonil muidugi. Mujal võid ka anda, kui on kuskil anda, aga hetkel pean jah (laulu)võistlust silmas. Hmm.., kui nüüd mõelda, ma saaks ilmselt ise ka siit kuidagi, aga pole kohalike telefonidega üldse tutvunud. Aga Soomele, jah. Neil on ju täitsa tore lugu. Aga anna hääl ka siis, kui lugu üldse ei meeldi. Nad nii püüavad ja neil oleks väga hää meel, kui ometi mõni hea koht, ja miks mitte ka võit ükskord ometi tuleks. Nii et siis hääl Soomele, oleme rääkinud? Ja räägi teistele ka edasi.

Lisa: Jüri ploogis on asjalikku infot - viide videole ja poolfinaali hääletusnumber. Minge kaege perra.

Lugejakirjad:

Blogger Jüri:

Mina annan oma hääle Soomele!

Tegelikult olen ma ise ka mõelnud, et peaks seda lugu propageerima ja noh, soovitama selle poolt hääletada, sest see on ju sellise muusika austajate (mina) unelmate eurovisiooni lugu.

mai 16, 2006 7:16 PM  
Anonymous Anonüümne:

teie hääl sai antud.

mai 19, 2006 9:25 PM  
Blogger Sverik:

Ma tänan, ma tänan! Esimene lahing on võidetud! Nüüd ei ole enam aega alla andmiseks! Võiduka lõpuni!

mai 19, 2006 11:30 PM  

Palun, võta ise sõna!