Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


pühapäev, mai 07, 2006

Söömisest

Mul on kaks võimalikku seisundit. Esimene on see, et kõht on tühi ja keskenduda ei saa, sest noh, kõht on tühi. Teine tuleb natuke hiljem, siis on kõht täis ja keskenduda ei saa, sest uni tuleb.

Aga tegelikult, uni on ka selle esimese seisundi ajal.

Ja veel, tundub, et olen sõltuvuses. Füüsilises ja psüühilises. Ja tsüklis. Pingutustele vaatamata pole veel päevagi ilma möödunud.

Lugejakirjad:

Blogger Eppppp:

Ma just mõtlesin ükapäev, et ma olen suur sõltlane. Mul on kombeks sõltuvustesse sattuda. Lihtsalt objektid on vahetunud. Saad ühest sõltuvusest lahti, ja kas teadalikult või hiilivalt asendub see teisega.

mai 11, 2006 6:10 AM  
Blogger Eppppp:

sry trükivigade pärast.

mai 11, 2006 6:10 AM  
Blogger Sverik:

Ei ole hullu!

mai 13, 2006 10:56 PM  

Palun, võta ise sõna!