Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


kolmapäev, oktoober 19, 2005

Sissejuhatuseks

Tartu Ülikooli matemaatika-informaatika teaduskonna arvutiteaduse instituudi meililisti tuli kiri, et kes tahab õppida Sunderlandi Ülikoolis sellisel kursusel nagu MSc Intelligent Systems, siis andke endast aga teada. ESF maksab õppemaksu ja annab veel £45 nädalas kah. Mina siis andsin endast teada. Ja oh imet, olin Eestist ainus, kes tahab Inglismaal õppida intelligentseid süsteeme ja saada selle eest veel magistrikraad kah. Ja nii ma siin siis nüüd olengi.

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Seda me juba teame ju. Kus on räpased pisiasjad?

oktoober 19, 2005 9:04 PM  
Anonymous Anonüümne:

Just. Mind näiteks huvitab, mis sai 10 õlust, mis on saanud kiludest, kas meri paistab ja, ikkagi, olles korralik lähisugulane, millisele aadressile võib sulle saata pakke tee, suhkru ja kiirnuudlitega?
Kas jalad kuivad ja selg soe?

oktoober 19, 2005 10:22 PM  
Blogger Sverik:

Kannatust, vastused tulevad...

oktoober 20, 2005 10:00 AM  
Anonymous Anonüümne:

kes on EFS?

oktoober 20, 2005 4:57 PM  
Blogger Sverik:

ESF on European Social Fund. Ma ei teagi täpselt, mida ta teeb peale selle, et maksab minu õppemaksu kinni ja annab veel veidi raha.

oktoober 20, 2005 4:59 PM  
Anonymous Anonüümne:

Euroopa Sotsiaalfond (ESF) on Euroopa Liidu struktuurifond, mille eesmärgiks on tööhõive tõstmine läbi inimressursi arendamise.

oktoober 21, 2005 9:42 AM  

Palun, võta ise sõna!