Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


esmaspäev, oktoober 24, 2005

Lühisõnumeid

  • Nettos maksab 1 liiter Baileyst £12 (ehk umbes 280 eesti krooni)
  • Nettos maksab 1 kilo kartuleid umbes 4 eesti krooni
  • Nettos maksab 1 kilo banaane umbes 20 eesti krooni
  • farmfoodsis maksab 2 liitrit vanilje- või vaarikajäätist £1 (ehk umbes 23 eesti krooni)

  • Täna öösel minu unes andis minu klassivend Ragnar Kreis välja eesti keele grammatika käsiraamatu.

  • Unustage ära, mida ma teile vihma kohta rääkisin. Sellest rääkimise ajast alates on pidevalt sadanud, küll tihedamalt ja küll hõredamalt, täna öösel vist isegi müristas.

  • Kui ma täna GMaili sisse üritasin logida, näidati mulle sellist asja (juhin tähelepanu sõnale, mida GMail mul palus kirjutada):


Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Ouperse!

oktoober 24, 2005 12:58 PM  

Palun, võta ise sõna!