Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


neljapäev, oktoober 20, 2005

Kaart

Avastasin praegu, et räägin muudkui ühelpooljõge ja teiselpooljõge, aga kellelgi pole ilmselt aimugi, mis jõgi see selline on või kuidas üldse Sunderland välja näeb. Palun väga, hea kaart on siin. Minu esimene majutuskoht, Clanny House asub päris vasakul servas, see koht on alla vasakule ka suurendatud. Minu õppehooned on üleval paremal, Sir Tow Cowie Campus at St. Peter's. Maja, kuhu ma kõige esimesena sisse astusin on keskel, City Campuses. Kaardil on näha ka Bridgesi kaubamaja. Ahjaa, jõe nimi on Wear.







Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Aga oma mõõdutundetule õele võiksid sa öelda, kui kaua sealt ühest linnakust teise jalutab (kui vahepeal ära ei eksi). Ja kui suur see Sunderland on. Mitte numbrites, aga millise mulle teadaoleva linnaga võiks teda võrrelda.
Aga üldiselt oled sa ikka esimestel päevadel väga tubli olnud :)

oktoober 20, 2005 3:33 PM  
Blogger Sverik:

Jalgsimatk Clanny House -> õppehoone võtab aega u. 40 minutit, kui kiire sammuga käia.
Ühegi teise linnaga ma ei oska teda kahjuks võrrelda, ega ma ise pole ka tema õigest suurusest veel aru saanud. Ja numbrites ma siis ei ütle, et 300000 inimest elab siin.

oktoober 20, 2005 4:19 PM  
Anonymous Anonüümne:

Kui nüüd tehniliste üksikasjade kallal norida, siis see 1.2 MB kaart blogi avalehel võiks natuke väiksem olla. Laeks lehte kiiremini.

oktoober 21, 2005 9:30 AM  
Blogger Sverik:

Aga palun!

oktoober 21, 2005 11:59 AM  
Anonymous Anonüümne:

Tänks. Palju parem :)

oktoober 21, 2005 10:23 PM  

Palun, võta ise sõna!