Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


neljapäev, oktoober 20, 2005

Esimene katus, jätk

Pühapäeval (16. okt.) tõusin vara ja läksin linna vaatama. Kaarti mul ei olnud. Ja võin etterutates öelda, et ära ma ka ei eksinud. Clanny House asub väikeste majade piirkonnas, kesklinnast eemal, kus suuremad tänavad on ääristatud väikeste poekestega, mida peavad turbanitega mehed, kes on poe uksele kirjutanud, et kui vastutustundlikku täiskasvanut valvamas pole, võib poes olla korraga kuni 2 last. 10minutilise jalutuskäigu kaugusel Clanny House'ist asub Aldi (vrd. Lidl, Säästumarket) ja selle kõrval metroojaam. Kesklinna on umbes 25 minuti tee. Kesklinnast endast on raske aru saada. Tundub, et selle moodustab majaderäga, mille keskseks punktiks on Bridgesi kaubamaja. Kesklinnas orienteerumiseks tuleb selle kaubamaja õigest uksest sisse minna, sees õige suund leida ja siis õigest uksest välja minna. Mina sellega veel praegu liiga hästi hakkama ei saa. Käisin korra ka üle jõe, kõndisin jalgpallistaadionini (Stadium of Light) ja tagasi kesklinna. Väljast ja kaugelt nägi staadion välja enam-vähem samasugune nagu A. Le Coq Arena, aga võib-olla nägin ma lihtsalt mingit harjutusväljakut, mine tea. Kõndisin veel natuke linnas ringi ja orienteerusin kodupoole. Kokku võttis minu jalutuskäik aega umbes kolm tundi.
Koju jõudes otsustasin oma Merevaigu ja singiviilud külmkappi panna. Tegin kapi ukse lahti ja sealt vaatas mulle vastu õige pisut sööki ja kümme purki õlut.

Lugejakirjad:

Palun, võta ise sõna!