Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


laupäev, oktoober 22, 2005

24/7

Arvutiruum on meil siin 24/7 lahti. Kui ma eile kella kuue paiku siit lahkusin, istus ühe arvuti taga keegi aasia poiss. Õigemini magas, käsipõsakil. Kui täna siia jõudsin, kell võis olla üheteist-kaheteist vahel, siis nägin seda sama tüüpi siit lahkumas. Ma küsin, miks ma üldse üüri maksan ja kuskil mujal elan?

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Kui me poleks nüüd peale Kirsiaia etendust istunud Maarja ja Erega 'Mauruse' pubis, millest mina absolutselt teadlik ei põlnud, siis ma ehk olekski alles seitsme nädala pärast siia sattunud. Ma ei ole seda jutustamise programmi nii pikalt kasutanud... Ladus jutt teeb tuju heks. MAMMI SALME PIRN MU NEID

oktoober 22, 2005 11:19 PM  
Blogger Sverik:

Mul on kahju, et ma ise Kirsiaeda nägema ei jõudnud (ja tõenäoliselt ei jõuagi, kui te seda just aastapäerast jälle ei mängi). Aga sinu viimase lausega nõustun 100%!

oktoober 24, 2005 11:33 AM  

Palun, võta ise sõna!