Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


teisipäev, märts 07, 2006

Kas kõigest kokkusattumus?

Kirjutan märkmikusse tunniplaani, käesoleva nädala kohale. Kuidas seletada järgmist:
esmaspäeviti (6. märtsil) loeng ruumis 106
teisipäeviti (7. märtsil) praktikum arvuti"kohas" M7
kolmapäeviti (8. märtsil) loeng ruumis 208
neljapäeviti (9. märtsil) loeng ruumis 109
reedeti (10. märtsil) loeng ruumis 210
Kas sellised asjad on kokkusattumus? Miks sattus see nädal, kuhu ma tunniplaani kirjutan, algama just kuuenda kuupäevaga? Miks toimub iga päev midagi ruumis, mille number sisaldab vastavat kuupäeva?

Lugejakirjad:

Blogger Jüri:

Mees, vähem matemaatikat edaspidi! See ajab Sul pea sassi. Ma olen matemaatikas päris tugev, aga ometigi poleks ma midagi aru saanud, kui Sa poleks all selgitusi jaganud. Loomulikult on see kokkusattumus, sest kõigil ju ei saa samamoodi olla ;).

märts 08, 2006 8:49 AM  
Anonymous Anonüümne:

Ilmselt on mul varsti võimalik kirjutada noorsookasvatuslik teos "Noormehest sirgub Jüri Lina"

märts 08, 2006 11:23 AM  
Blogger Sverik:

Neile, kes teavad, ütlen, et tavaliselt olen mina nõrgim lüli ja lõhun keti, teiste sõnadega ei midagi isiklikku.

Aga muuseas, Sunderlandi vapil on väga pikka aega figureerinud sekstant, ega see pole miskeid konkse pidi vabamüürlastele viitav?

märts 08, 2006 4:16 PM  
Anonymous Anonüümne:

No kuule, mees, hakka oma magistritööd tegema, käi väljas jooksmas, pese kõik nõud mitu korda üle..... Ära mõtiskle nii veidrate asjade üle!!!!! Elu ongi oluliselt veidram, kui me arvata oskaksime!

märts 08, 2006 5:19 PM  
Anonymous Anonüümne:

Kinnitame: vandenõud ei ole, asjad on nii nagu nad paistavad ;)

märts 09, 2006 6:20 PM  
Blogger Eppppp:

Tead, ma hakkasin siia praegu oopust kirjutama, aga võtan ja avaldan selle hoopis oma bloogis. Igatahes, imelikke kokkusattumusi on minugi elus juhtunud!

märts 09, 2006 8:13 PM  
Blogger Sverik:

Mul on hea meel, et suudan inspireerida!

märts 09, 2006 10:04 PM  

Palun, võta ise sõna!