Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


teisipäev, märts 07, 2006

Ise ka ei söö

Mõtlesin, et kaua see jama kestab, et ise ei söö, aga teistele ka ei anna? Ehk siis on minu käes juba umbes kuu aega üks raamat, mis on tegelikult nädalase laenuga. Trahvi ma veel saanud pole, sest õnneks tuletab raamatukogu ennast õigel ajal meilitsi meelde. Siiani on mul õnnestunud laenutust pikendada, aga see ei vähenda kuidagi minu nõmedat käitumist teiste inimeste suhtes, kes seda raamatut veel lugeda tahaksid. Kokku on raamatukogus kaks eksemplari, üks neist vedeleb minu laual. Sisse olen sinna ka vaadanud, kogu selle aja jooksul vist kaks korda. Mulle olulist peatükki ma kopeerida ei tahtnud - 44 lehekülge, millega mul pärast mitte midagi teha ei ole. Ühel hetkel sähvatas, et ma võin ju need vajalikud leheküljed üles pildistada ja raamatu kogusse tagasi viia. Tegingi teoks, loodan, et hakkan neid lehekülgi täna-homme ikka lugema ka. Raamat ise on aga selline:

Lugejakirjad:

Blogger lontu lõvikutsu:

Oh - aga kahte alumist oled juba kaanest-kaaneni lugenud? Mina olen neid marmorkaani ainult kümmekond suutnud läbida ("Masside mäss", "Reis hüperreaalsusesse", "Inimsuhete ajalugu" tulevad kohe meelde, suurem jagu Semiosfäärist muidugi ka - tõenäoliselt vähemalt kolm-neli veel). Maarja on muide see inimene, kes kunagi ütles, et talle tundub, et inimesed, kes riiulimeetrite kaupa marmorkaantega raamatuid neelavad jäävad lõpuks klaasistunud pilgul kuhugi vahtima. Tõenäoliselt ta ise nüüd ütleb need õigemad sõnad, aga mulle jäi see nõnda meelde. Teine pool praegu pärines tegelikult Merit Voore käest ja hoopis teisest (ja konkreetsest) kontekstist.
(Siinkirjutaja on aga nii laisaks meil nüüd jäänud, et vaid ...)

märts 07, 2006 7:12 PM  
Anonymous Anonüümne:

Mina vä? Ütlesin vä?
(Raja Teele häälega) No millal mina olen midagi öelnud!

märts 07, 2006 8:34 PM  
Blogger Sverik:

Pagan, ei tulnud see intelligentsete raamatutega eputamine mul sugugi välja. Ülemine läheb ladusalt, aga ma hoian teda lennu- ja rongireiside jaoks (loodan ta aprillis läbi saada ja Eestisse jätta, et pärast vähem tassimist oleks). Alumine läks üsna keeruliseks, ja ma ei teagi nüüd, mis hetkeks ma teda hoian, aga igatahes on mul kindel plaan ta kunagi ikka lõpuni jõuda, sest huvitav on ta sellegi poolest. Ja kui ma ausalt ütlen, siis on need kaks vist ainsad omasuguste seas, mida ma üldse käes hoidnud olen.

märts 07, 2006 8:37 PM  
Blogger lontu lõvikutsu:

Ja olemas on mul veel "Metsik mõtlemine", Claude Levi-Strauss - see oli küll kuri tükk - kohustusliku aine jaoks sai ostetud (ta oli seeria kohta kallis), kuid vaid mõned peatükid loetud. Ja omal ajal - 2002 kevadel nimelt - lugesin kaanest kaaneni "Inimhinge anatoomia", selle Viini hulluarsti oma. Siis ühe õhukse ja ilusa pealkirjaga marmorkaanelise eksemplari sain hiljuti 15 krooniga ülikooli raamatupoest, see sai ka riiulikaunistuseks hangitud - ikkagi peotäis olemas nüüd. Aga "Sissejuhatus metafüüsikasse" ... kapile see jäi kolmeks suvekuuks - laenuraamat selline. Seega sarnane lugu Sinu keeleraamatuga.

Ja mulle tundub, et ütlesid küll. Me pole küll hiiiiiiiglama pika aja jooksul sõnagi vahetanud ega näinud, aga minu arvates oli see millalgi meie ühise esimese kursuse vältel, mis kummalegi päriselt esimene polnud (kui ma ei eksi) nii. Mulle oli see lohutav ja tähtis, ja ma tänan selle eest, tagantjärele!

märts 07, 2006 9:42 PM  

Palun, võta ise sõna!