Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


kolmapäev, oktoober 26, 2005

Raha töötutele

ESFi avalduse sain lõpuks korda. Kui keegi teilt küsib, siis ma lõpetasin töötamise Playtechis 7. oktoobril. Tuli välja, et minu esialgne ankeet ei kõlvanud, sest seal oli kirjas 14. oktoober ja kuna õppetöö algas juba 17. oktoobril, siis töö ja õppimise vahele vahet ei jäänud, seega lõpetasin ma töö ainult selleks, et tulla õppima ja seega pole mulle ka vaja ESFi toetust, mis on mõeldud töötutele inimestele. Teine, "parandatud" ankeet faksiti kiirelt õigesse kohta ja sealt tuli vastus, et kõik on kombes. Nüüd siis pean iga päev kirjutama allkirja ühte raamatusse märkimaks, et käisin täna jälle koolis. Kui üle 20% puudun, hakatakse mulle antavat raha vähemaks võtma. Ilmselt tuleb siis kaasõpilastele oma allkiri selgeks õpetada.
Veel sain teada, et ESFi reeglite kohaselt võin ma töötada kuni 16 tundi nädalas, aga ega ilmselt rohkem õppimise kõrvalt ei jõuagi. Sukeldun nüüd tööotsimisse.

Lugejakirjad:

Palun, võta ise sõna!