Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


neljapäev, oktoober 27, 2005

Need Saared

Tuleb välja, et Need Saared mõjuvad... kahtlaselt. Väidetavalt räägib iseendaga üks teine Nendel Saartel, täpsemalt Iirimaal elav eestlane (ühe teatud kassi endine omanik), nüüd tegin seda MSNis ka mina. Ja lisaks sellele võin teile öelda, et kuna mul kodus pole mingisugust muusikamängimise vahendit, veel vähem seda muusikat, mida meie Tartu arvutist leida võib, siis olen sunnitud valitud palasid sealt muusikakogust endale ise ette kandma.

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

ehhh... ära muretse... ma räägin endaga hoolimata sellest, et ma ei asu Nendel Saartel... aga kui sulle tundub veider endaga rääkida, võid ju ühe sullegi tuntud väikelapse eeskujul endale Angelina või kellegi võtta ;)
tegelikult tahtsin vabandada ka, et su niiviisi üksi messengeri lobisema jätsin. see ei olnud minust ilus. aga see eelpoolmainit´väikelaps oli vaja kuidagi magama ajada lõpuks (mis muidugi lõppes nii nagu tavaliselt - mina uinusin enne teda)

oktoober 27, 2005 11:17 PM  
Anonymous Anonüümne:

ai-ai, kurjad keeled...

oktoober 28, 2005 9:30 AM  

Palun, võta ise sõna!