Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


esmaspäev, märts 27, 2006

Double Gloucester

Endiselt Nettost, endiselt seesama tootepere ("Ainult üheksakümmend üheksa..."). Saan aru, et olen võtnud endale natuke liiga suure ülesande. No mis kasu on juustu tutvustusest, mis ütleb, et juust maitses, noh... ee..., nagu... juust! Ja et selle Double Gloucesteri maitse on natuke tuttav, aga ainus, mis mul sellega seostub, on Annelinna Keskuses kunagi olnud Tirsi toidupoe juustulett. Et sealt olen natuke sama maitsega juustu ostnud. Teisisõnu, näod/maitsed jäävad mulle hästi meelde, aga nimedega neid siduda ei suuda. Nii palju võin öelda, et "Atleedi" maitse see pole. Ja sellest eestimaisest maitsest eristab teda kergelt piimane mekk. Sajas grammis juustus kolmkümmend neli grammi rasva. Ma ei tea, kas need asjad on seotud.

Kas ostaksin seda juustu veel? Võib-olla, miks mitte.

Lugejakirjad:

Blogger Jüri:

Kui suur see pakk seal on? Ehk kui palju maksab sele juustu kilo? Soovtatavalt eesti rahas ;)

märts 27, 2006 2:56 PM  
Blogger Sverik:

Nii hind kui kaal on pildil näha.
250 g ja 99 p ehk
1 kg ja 90 eek

märts 27, 2006 4:52 PM  
Blogger Jüri:

Jah, nüüd suuremat pilti vaadates näen ka seda. Enne ei vaevunud ma seda tegema. Seega on Inglismaal juustud vist 1,5 korda Eesti omadest kallimad.

märts 27, 2006 5:20 PM  
Blogger lontu lõvikutsu:

Ma ütleks, et Eestis on üsna raske leida juustu kuskil alla 70 krooni. Arvestades, et tehnoloogia on erinev, siis see võib iseenesest tootmiskulu tõsta ja see 90 kr/kg võiks olla ka sellise juustu hind, kui teda siin valmistataks.

Ja juustude laia valikuga seoses tuleb mulle meelde Italo Calvano raamat "Palomar". Väga hea tükk - lühiksed mõtisklused. Muuseas jääb peategelane mõtisklema seistes juustukaupluses järjekorras ja lugeja silmade eest lastakse läbi kümnete eri juustude kirjeldusi, gurmaani õudusunenägu (:

Ses mõttes, kui proovida ei saa ...

märts 27, 2006 8:17 PM  

Palun, võta ise sõna!