Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


reede, jaanuar 20, 2006

Prioriteedid ja ajanappus

Peaksin lugema neurovõrkude materjale, aga loen hoopis Gulagi kohta Wikipediast. Vean kihla, et kui mul oleks ajaloo eksam tulemas, loeksin ma praegu Wikipediast hoopis neurovõrkude artiklit. Või midagi elementaarosakestest, stringiteooriast või astrofüüsikast. Pean tunnistama, et need viimased on minu juures alati populaarsed, kui mõni tähtaeg lähenemas ja aega napib.

Ja kas Sa ikka paned tähele neid väikseid, suisa märkamatuid muudatusi, mis on ploogi väljanägemises toimunud? Kõik ikka selle pärast, et mul on kohutaval kombel aega puudu.

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Nüüd nägin ja panin tähele ;)

jaanuar 22, 2006 5:21 PM  
Anonymous Anonüümne:

Vägagi tuttav tunne, filosoofia- ja psühholoogiaeksamid nädala pärast, kuid mina istun meelsamini dreamweaveriga ninapidi koos. :)

jaanuar 29, 2006 10:17 AM  

Palun, võta ise sõna!