Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


teisipäev, jaanuar 17, 2006

Köök

Paljud on minu käest küsinud, et milline see köök seal ikkagi on. Aga palun, siin ta on. Tegin eile öösel süüa ja pilti. Ütleksin juurde, et praegu näeb ta suhteliselt korralik välja.
http://www.ut.ee/~sverik/kook/
Ausõna ei saa sellest ploogist siin fotoploogi, praegu lihtsalt pole millestki kirjutada. Pilt ja tuhat sõna või kuidas see oligi, ma ei usu seda eriti. Aga no mida on nendele piltidele juurde öelda?

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

nonii, vaatasin mina seda pilti, kus on prügikasti kaas toolide peal ja mõtlesin: "huvitav, miks neil küll köögis sellised hiigelkiivrid on ...??" hea, et seal prügikasti pilt ka oli, muidu vaevleksin siiani arusaamatuse sees. tuul ja pakane on ilmselt viimse aruraasu viinud...

jaanuar 19, 2006 9:17 PM  
Anonymous Anonüümne:

Vaatasin aga mina seda pilti, mis lausa pressis igast august elutut plastmassi ja standardset igavat vormi ja mõtlesin, et oleks jälle vaja Ruskinit ja teisi Arts/Crafts mehi Inglismaale - ja mis Inglismaale, kogu maailmasse! Ma lausa ootan seda aega, millal nafta lõppemise ja transpordi olulise kallinemise tõttu muutub elu jälle lokaalseks ja enam ei osteta Hiinas valmistatud koledaid plastmassist toole jms, vaid naabrimehe enda kätega valmistatud, kaunilt nikerdatud puidust prill-laudu! Käsitöö ruulib! (Kas ma rääkisin sulle, Sverik, et ma õppisin jõulude ajal ära iidse nõeltehnikas kudumise? Ja et ma tahan lisaks HTML-ile õppida ka ise searasvast ja leelisest seepi keetma?)

jaanuar 21, 2006 1:29 PM  
Blogger Sverik:

Kõik see hakkab vägisi sinnapoole kiskuma, et tuleb ikka see asutus püsti panna, kuhu saab sisse astuda ja kõik vajalikud asjad oma käega valmis teha. (Nimi on tal ka juba olemas: Tee Ise Asi.) Seal siis õpetataks muu hulgas ka seda, kuidas searasvast HTMLi keeta.

jaanuar 22, 2006 1:22 AM  

Palun, võta ise sõna!