Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


laupäev, jaanuar 14, 2006

Pildikesi toast

Peale saabumist panin kohe arvuti käima ja veendusin, et mingi võrk siin tõesti levib. Minu käest küsiti aga mingisugust kasutajanime ja parooli. Ei osanud sinna midagi kirjutada, läksin magama. Kell oli palju kah ja väsimuski kallal. Hommikul kohtusin esikus Dimitrisega, kelle ainsaks riietuseks oli ümber kere keeratud rätik ja küsisin, et kuidas siin Internetti pääseda. Sain teada, tänasin. Köögis toimetas keegi tütarlaps, keda ma enne kohanud polnud. Dimitrise ukse taga (huvitav, miks ukse taga?) oli kaks paari jalanõusid. Käes oli alles varane hommikutund. Otsad võite ise kokku viia. Internet on mul nüüd aga toas olemas, ei ole vaja enam kogu aeg koolis istuda. Eestist võtsin lisaks neljale suitsuvorstilatile veel kaasa ka digifotoka. See tähendab seda, et edaspidi on siit võimalik leida ka pildikesi Sunderlandist. Alustuseks mõned pildid minu toast.

Minu lauake koos arvutikesega ja toolike, pildile on jäänud veel ka sahtlikesed, kapike, voodike ja kardinakesed. Ja muud pudi-padi.

Lähivaade arvutile ja (kuulsatele) oranžidele kaussidele.

Minu toas asuv kraanikausinurk koos peegli ja sealt peegelduva minuga. Taga nurgas on näha karp 800 vatitikuga. Ausõna, väiksemat karpi ma ei leidnud.

Ja veel, Skype ikka tõesti rokib. Rääkisin eile kaks tundi Maarjaga ja täna räägin veel. Internet on imeline!

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Kas see arvutike on nüüd päris sinu oma arvutike?

jaanuar 15, 2006 9:49 AM  
Blogger Sverik:

Jaa, päris minu oma!

jaanuar 15, 2006 11:08 AM  
Anonymous Anonüümne:

Palju õnne, ma tean seda internetiseerumise ootust ja küll sul on mõnna elu nüüd! Skype,nett, MSN-nagu tõeline inimene!:)

jaanuar 16, 2006 12:31 AM  

Palun, võta ise sõna!