Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


kolmapäev, jaanuar 18, 2006

Kaks.., kolm.., mitu teemat

Leib on lõppenud. Praegu sõin ära viimase tüki peent leiba. Edasi tuleb ainult kohalik bread, nimetage seda kuidas tahate, leivaks või saiaks või muuks teraviljatooteks.

Internet (traadita) on siin õhtuti hüplik. Jaak arvas, et naabrid liigutavad suurt raudkappi, mis signaali takistab. Sellisel juhul teevad nad seda küll väga vaikselt ja väga tihti. Ma ise arvan, et olen kellegi millegagi välja vihastanud ja see keegi maksab mulle nüüd Amélie stiilis kätte, tõmmates mõne olulise, kas või virtuaalse juhtme kõige põnevama koha peal seinast välja. Vähemalt saan kõvasti kogemust Linuxi ja traadita võrgu osas.

Mind paneb endiselt imestama, et veekeedukannu ei teki siin iialgi katlakivi. Ja praegu tuli mulle pähe, et äkki korjatakse ebavajalikud elemendid veest juba enne välja, kui ta kraani jõuab? Ei, ma ei usu seda eriti. Mitte Inglismaal. Mitte All Saintsis.

Miks see eksamiteks õppimine nii tüütu peab olema?

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

võib-olla on see mingi sotsialiseerimisvõte? et inimestel oleks, millest kokku saades rääkida? Aga see kättemaksuversioon on ka hea. Tsensuur on muidugi ka alati variant.

Õppimine on tüütu, sest sul on säherdused geenid. Mul on ka.

jaanuar 19, 2006 9:14 PM  
Anonymous Anonüümne:

Jah.. vot sellepärast mina ei teegi enam eksameid..
aga jama on selles, et ka töötamine on tüütu :)

jaanuar 19, 2006 10:25 PM  

Palun, võta ise sõna!