Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


reede, november 25, 2005

Tsoonis

Eile õhtul oli siin mingi õhtukooli moodi asi, inimesed õppisid andmebaase. Üks keskealine naine jäi siia veidi pikemaks, ja kui ka tema minema hakkas, vaatas ta minu arvuti ekraanile ja päris, et kas ta võib olla uudishimulik ja küsida, mida ma seal kirjutan? Vastasin, et jutustan MSNis ja programmeerin Javat. Seepeale küsis ta, et kas ma tean, kas siit arvutitest Zonesse ka saab? Pidin vastama, et ma ei tea Zonest midagi. Ma ei tahtnud uskuda, et ta mõtleb zone.ee-d. Ilmselt on see Zone mingisugune internetimäng, sest järgmisena tahtis ta teada, kas ma Runescape'i mängin. Nüüd sain öelda, et kunagi ammu mängisin natuke. Kohe järgnes küsimus, et mis level ma olin. Sellist asja ma tõesti ei mäletanud. Õieti ei mäletanud ma sedagi, et seal mängus mingid levelid on. Tema aga teatas, et tal on juba 19. level ja et tema on igatahes Runescape'ist sõltuvuses. Ma püüdsin oma mittemängimist natuke õigustada ja ütlesin, et õnneks õnnestus mul sellest sõltuvusest pääseda. Tema rääkis seepeale endast, et umbes aasta aega on ta mingist asjast sõltuvuses ja siis võtab järgmise asja ja tsükkel algab otsast peale.
Tegelikult ma ei imesta selliste asjade peale enam. Ilmselt selle pärast, et mõned head päevad tagasi imestasin ma kõvasti ühe videomänge mängiva vanaema peale.

Lugejakirjad:

Palun, võta ise sõna!