Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


neljapäev, november 24, 2005

Ainus asi, mida igatsen

Tegin hommikul kella seitsme ajal silmad lahti, toas valitses pimedus. Panin tule põlema ja ajasin oma hommikusi toimetusi. Kui olin riided selga pannud, tõmbasin aknal kardinad eest. Kardinad on väga paksud ja pea-aegu et ei lase mingit valgust läbi. Suur oli minu pettumus, kui õues ei olnudki pime! Mis kuupäev meil ongi, 24. november. Äärmiselt harjumatu oli näha sellisel kuupäeval ja nii varasel kellaajal suurt valget väljas. Hetkeks tundus, et olen sattunud suvisesse polaarpäeva. No tõesti. Ja sellel hetkel saingi aru, et endiselt igatsen väga vaid ühte asja, ja selle asja nimi on kaamos. Ma igatsen hommikust kottpimedust. Säh sulle siis.

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Noo, seda kaamost võin Poolamaalt kamaluga saata.
Aga tõsi ta on, et "Eesti oma asjast" on puudust.

november 25, 2005 1:36 AM  
Anonymous Anonüümne:

Just-just, üleeilses? Postimehes tähendas Siil ka, et kui enne võeti rahakotte ja muud pudinat, siis nüüd on vaeselt jumalaloomalt ka tema sügiskaamos võetud... Helista politseisse ;)

november 25, 2005 9:20 AM  
Anonymous Anonüümne:

ega su kell vale pole? siin on küll kell 7 hommikul kottpime...

november 27, 2005 4:03 PM  
Blogger Sverik:

Nomaeitea, ikkagi mulle tundub, et seda hommikus on siin vähevõitu. Nii et näiteks Poola kaamost vaataks vahelduseks hea meelega.

november 27, 2005 6:33 PM  

Palun, võta ise sõna!