Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


kolmapäev, november 23, 2005

Aga see on...

Lähen õhtul mina kööki ja seal avastan, et keegi on mu kausi jälle tagastan'd!

Külmkapist ja muudest kappidest oli arvestatav kogus toitu kadunud (mitte minu oma). Huvitav, kas keegi lihtsalt koristas või kolis lausa välja? Mina olin jõudnud endale vahepeal juba uue kausi osta. Mõtlesin, et küsin ploogis, kas osta juurde ka teine taldrik, et olekski siis kohe kaks komplekti. Aga täna hommikul avastasin, et nüüd oli jälle taldrik kadunud...

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Ittts...
(taramparamparaa)

november 23, 2005 1:06 PM  
Anonymous Anonüümne:

Energia jäävuse seadusest ja looduses valitsevast tasakaalust oled kuulnud? ;)

november 23, 2005 3:36 PM  
Anonymous Anonüümne:

saad aru, teil valitseb seal lihtsalt kommunistlik suhtumine, ei midagi muud...
sa hakka ka teiste asju kasutama

november 23, 2005 5:40 PM  
Blogger Sverik:

Ma kasutangi, aga peale kasutamist pesen puhtaks ja panen kohe tagasi. Kuigi, saladuskatte all võin öelda, et käin aeg-ajalt kellegi suurest soolapakist näppamas. Seda ma ei pese puhtaks ja ei pane tagasi...

november 23, 2005 6:42 PM  

Palun, võta ise sõna!