Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


teisipäev, aprill 04, 2006

Kaks asja

Mida teha, kui ei ole mahti süüa ega magada, sest nii palju huvitavaid mõtteid käib peas ja MSNis?

*

Leidsin koolimajast kaks tillukest toakest, peale on neile kirjutatud "Palvetamise tuba". Ühe uks oli irvakil, põrandal oli väike vaibake, seinal, üsna kõrgel, mingi mulle tundmatu ümmargune araabia välimusega asi. Punane, rohkem ei oska öelda. Mööbel puudus. Uksel oli veel silt: "Võib olla reserveeritud intervjuudeks."

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

ma olen tõesti kade. ma tahan ka nii intensiivselt huvitavaid mõtteid. mul tulevad mõtted vist ainult siis kui kõht on täis ja uni on täitsa lõpuni välja magatud. muidu ainult mõtlen eelnevast kahest ja vahepealset aega täidan mingite väikeste mõttekestega. mul on veel vitamiine vaja.

aprill 05, 2006 6:11 PM  
Anonymous Anonüümne:

intervjuu jumalaga?

esimese küsimuse puhul - ilmselt võtad natuke kaalust alla ja küll uni tuleb lõpuks ise ja võtab kontrolli üle. võib juhtuda, et sulle mitte kõige sobivamal hetkel.

aprill 07, 2006 1:32 AM  
Blogger Sverik:

Ma kardangi, et võtan nii palju kaalust alla, et tuleb uni, millest on juba väga raske ärgata...

aprill 07, 2006 2:58 PM  

Palun, võta ise sõna!