Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


kolmapäev, veebruar 01, 2006

Sunderland, ülaltvaates

Miks ma küll kohe selle peale ei tulnud, et Google'i kaartides on olemas ka ilusad lähivaates fotod kogu Inglismaast ja seega ka Sunderlandi linnast! Minu maja näiteks on ilusti näha, kui avada lehekülg maps.google.co.uk, trükkida otsingusse SR6 0DN ja vajutada ülal paremal asuval "Satellite" nupul. Punane asukohta näitav täpike peaks olema pea-aegu täpselt minu maja kohal. Kolm sinist katust seal ümber parkimisplatsi näha on, mina olen nendest ülemise parempoolse all. Head vaatamist, varsti näitan Sulle ka oma kooliteed.

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Kuule, sa seadsita oma ploogi atom.xml ikka nii, et ta tervet artiklit näitaks. Siis saab liinilt maas olles ka lugeda terveid sissekandeid. Oleks palju mugavam.

veebruar 06, 2006 1:53 PM  
Blogger Sverik:

Ahaa, jajah, ma olen ise ka vahel mõne ploogi peale mõelnud, et miks nad küll kogu juttu feedi ei lase, on neil kahju? Ise samal ajal mõtlemata, mida mu enda Atom teeb. Tänan, parandatud!

veebruar 06, 2006 6:21 PM  
Anonymous Anonüümne:

Paistab, et oled ikka hinges :) Seda, et ka terve ja Londonis ära käinud, ei saa ju eeldada, kuigi tahaks. Seega ootan pikkade silmadega nädalavahetuse muljeid...

veebruar 07, 2006 8:36 AM  
Anonymous Anonüümne:

Ilus!

veebruar 08, 2006 11:59 AM  

Palun, võta ise sõna!