Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


esmaspäev, jaanuar 30, 2006

Hiinlane kadunud!

Just nimelt! Koolist on kadunud see 24h hiinlane, kes siin eelmisel aastal oli. Täiesti jäljetult. Äkki leidis endale asjalikuma elukoha. Aga äkki aeti ka lihtsalt minema, tont seda teab. Praegu oleks mul põhjust temaga ühe laua taga istuda, olen minagi oma laptopiga koolis. Sellest võite nüüd järeldada, et läksin oma arvutiga esimest korda ka kooli pakutavasse võrku. Huvilistele võin öelda, et siin majas levib ka traadita võrk, aga vajadusel pakutakse ka traate. Ühenduse kiirustel, tuleb tunnistada, ma suurt vahet ei näe. Ilmselt on asi siiski selles, et seda kiirust mõõdan ma hetkel Eesti suhtes. Kiirem siiski kui kodus, see on selge.

Lugejakirjad:

Anonymous Anonüümne:

Noh, ja kes ütles, et ega ma siis seda läpakat kooli kaasavõtmise pärast...... :)

jaanuar 30, 2006 8:09 PM  

Palun, võta ise sõna!