Sunderlandi Sõnumid

Šokolaadikarva majad ja igavene sügis.


reede, juuni 09, 2006

Mis toimub?

Debora sõnul pidi Theo umbes nädal peale teda (ehk siis 25. mai kandis) ära sõitma, Dimitrios pidi 13. juunini jääma. Kreeklast pole ma juba väga mitu päeva näinud ega kuulnud, minu seina taga ta elas. Viimati, kui ma teda nägin, olin ma just majast väljumas, tema tuli samal hetkel oma toa uksest välja. Ütlesime "Hi!" ja jäime nagu hetkeks seisma, mispeale tema küsis, et kas ma olen lahkumas. Ütlesin, et ei. Või noh, jah, aga tulen tagasi. Tema ütles "ok" ja läks kööki.

Theo käest küsisin juuni alguses elektriraha, ja ka seda, et millal tema ära sõidab. Ütles, et 8. juunil. Tõesti, eile hommikul, kui mina kooli läksin, tõstiski tema kaste välja. Tulin õhtul tagasi, korteris valitses vaikus.

Iseenesest pole siin midagi imelikku, ainult et. Ainult et köögis on igasugust kola. Alustades kahest jogurtist (tõsi, toitu pole palju) ja lõpetades nugade-kahvlite ja nelja virna laotud kruusi ja kõige lõpuks veekeedukannuga. Kannuga, mida ma nägin esimest korda alles paar päeva tagasi. Ikka kasutatud, mitte uus. Võiks ju olla ka Dimitriose asjad, kes on lihtsalt mõneks päevaks kuskile kadunud, aga tema kapp on toidust tühi, kui mitte arvestada veerandit küüslauku ja selle koortest moodustunud hunnikut.

Võimalikke variante on mitmeid. Lahkumiskuupäevadega pani Debora mööda, nii et Dimitrios võib vabalt läinud olla, ma ise pole tema käest küsinud, kauaks ta jääb. Võib-olla oli Theol nii palju igasugust muud kola, et ta tunnistas need noad-kahvlid ja keedukannu täiesti ebavajalikuks ning jättis maha. Keedukann oli näiteks tema toas, aga tõi selle sealt enne lahkumist ära. Sama võib kehtida ka Dimitriose kohta. Ma ei tea, kelle söögiriistad need on, aga kruusid olid minu meelest Theo jaod. Ja nagu oleks neid kunagi olnud viis, lauale on aga jäänud neli... Äkki keegi neist tuleb siia samasse korterisse veel tagasi, seepärast jättis mõned asjad maha.

See viimane kõlab üsna loogiliselt. Ainult et mina ei oleks jätnud sellisel juhul oma kappi kimpu sibulaid kasvama. Rohelised varred on kapist väljas. Või jätnud külmkappi plahvatusohtlikku hermeetiliselt suletud karpi grillkanatiibadega. Täna uurisin seda karpi lähemalt, kõlblik kuni 21. veebruar. Pakend peab veel vastu, homme viin välja prügikasti.

24 tunni pärast hakkan liikuma Newcastle'i lennujaama poole!

Lugejakirjad:

Blogger Jüri:

Seega on sul alla 24 tunni aega mängida Sherlock Holmesi ja uurida, kuhu kõik kadunud on ;)

juuni 10, 2006 7:11 PM  

Palun, võta ise sõna!